Any Swedes who play INF?

• Two Factor Authentication is now available on BeyondUnreal Forums. To configure it, visit your Profile and look for the "Two Step Verification" option on the left side. We can send codes via email (may be slower) or you can set up any TOTP Authenticator app on your phone (Authy, Google Authenticator, etc) to deliver codes. It is highly recommended that you configure this to keep your account safe.

ZIRB

Inhuman
Feb 24, 2001
482
0
0
Sweden
www.zirbaction.go.to
Sp!ke: Teller nordmenn?
Vad betyder det?

tONfisk, mistyinliner och Viperian... Min spelverksamhet har på sistone varit koncentrerad på att meka med banor, håller på att skapa min första egna bana just nu som ni kanske sett om ni kollat in forumet frekvent. Keep you eyes open för snart kommer jag slänga upp en slags beta här någonstans. Det rör sig om en ökenbana, ganska trevlig i sin enkelhet om jag får säga det självt...

I alla fall... När "projektet" är klart så hör jag av mig till er för att se om någon av er släpper in mig i ert mysiga dödande på fräschare banor!

/Z

LepraKip

New Member
May 13, 2001
372
0
0
Originally posted by Lolo Konijn
^
|
|
Hier versta ik dus niks van... :)

Haha jij ook al niet? Effe een partij nederlands er tegen aan gooien dan maar eh?

Kom maar op Sweedsen! Nederlanders ruleren toch de pan uit ! :D

Styx_Surfer

Pictor Habilis
Apr 17, 2000
684
0
0
Sweden
www.styxgraphics.com
Zirb, jag leder Merlins UT:Infiltration division, om du vill joina oss gäller ungefär samma sak som DiE (fast givetvis med högre krav ;) j/k Viperian!). Om du går till http://www.merlinclan.com och letar dig fram till forumet så hittar du en thread som heter "Join Merlin". Där kan du läsa mer.
Eller så kan du kontakta mig, UIN: 9645901

/Peter
a.k.a. StyxSurfer[Merlin]