Nederlands

  • Two Factor Authentication is now available on BeyondUnreal Forums. To configure it, visit your Profile and look for the "Two Step Verification" option on the left side. We can send codes via email (may be slower) or you can set up any TOTP Authenticator app on your phone (Authy, Google Authenticator, etc) to deliver codes. It is highly recommended that you configure this to keep your account safe.

Sekhmet

the Destroyer
Oct 16, 2001
612
0
0
Memphis, Egypt
www.carpeimperium.com
ga ook in een kwartier. Bennog op omdat ik net een paar potjes domination zat te spelen. DOM rules heb ik ontdekt :cool:

Die ouders van jess klinken dan ook vaag, zoals ze hun eigen dochter noemen. Ik ken ze natuurlijk niet, maar het klinkt behoorlijk vaag (beetje afgezwakt maar toch) om je eigen dochter een nul/hoer te noemen.

Trouwens, als ik IRC wil openen zegt ie bij een (bij #043 geloof ik) dat ik niet geregisterd ben. Bij anderen kan ie de server niet vinden ofzo, hij probeert het wel maar het lukt niet. Dit gebeurt ook bij #zdclan. Zeg maar als ik hier te vaag ben.
Maar moet ik nog een extra programma (zoals mIRC) hebben? Of doe ik hier misschien iets fout? Ik ben echt een IRC noob, zoals je merkt. Kan iemand helpen?
 

Blorgg

Active Member
Feb 7, 2000
1,587
0
36
42
The Netherlands
www.nachos.tk
Als ie dat zegt komt dat waarschijnlijk doordat je een . of ander raar teken in je nick hebt zitten. Verander VOORDAT je connect je nick in iets 'gewoons' bv N3m3sIs en connect dan pas. Wij mogen bv ook niet joinen met onze clantag, 043.Blorgg slikt irc niet :mad:
Je kunt dus wel gewoon via de 'UT chat' joinen, ik doe dat zelf echter nooit omdat die nogal weinig functionaliteit heeft. Voor het die hard chatten ;) gebruik ik pirch. Maar mirc is ook gewoon een goed progsel... ookal ondersteunen ze pas sommige functies die pirch al jaren heeft, sinds kort ;)

irc.barrysworld.com of een quakenet server, bv b0rk.uk.quakenet.org <--die gebruik ik zelf op ut moment, en dan #043 en/of #zdclan.
 

Zur

surrealistic mad cow
Jul 8, 2002
11,708
8
38
48
I need to go there to try out some the local specialities if you know what I mean :)