PDA

View Full Version : Where are the reviewers?


Swanky
13th Oct 2005, 10:19 AM
Ok guys, it's me again.
I just found my UTDM-Folos to be uploaded to Nalicity.
As I wanted to request a review by a certain person, the tab showed me only one choice: ANY.
WTF? Is the need for reviewers this dire? Woah.
However, I could review (made a few custom reviews years ago when the real ued.de existed), but again only every now and then...

ArcadiaVincennes
13th Oct 2005, 11:38 AM
I'll be reviewing again shortly.

I know SatyrKarma's (Gnome & Sapper's) PC got hit by lightning but he'll be back after he gets a new rig.

Can't speak for anyone else.

Swanky
13th Oct 2005, 12:21 PM
Oh, allright then... I couldn't know.
Can you add this map to your personal review list as wanted to request the review made by yours? :)

AMmayhem
13th Oct 2005, 01:16 PM
Real life has caught up with me, and I can't seem to squeeze any extra time out to get any reviews done. :hmm:

ArcadiaVincennes
13th Oct 2005, 02:15 PM
Oh, allright then... I couldn't know.
Can you add this map to your personal review list as wanted to request the review made by yours? :)

I've added it to my personal queue. Thanks for choosing me - I'm flattered. It will be awhile tho - since I haven't reviewed because of my work with the UCMP, the list in my queue has grown long. But I will do it.

Cheers!

Kantham
13th Oct 2005, 03:06 PM
I know SatyrKarma's (Gnome & Sapper's) PC got hit by lightning but he'll be back after he gets a new rig.



Lol that really had to happen :B

MassChAoS
13th Oct 2005, 03:08 PM
The choice of reviewers automatically removes reviewers that haven't reviewed in so long (I think 45 days)... so thats why you don't see anyone else.

As for where are all the reviewers?... we keep them in a dungeon and torture them. We rarely let them out.

:P

ArcadiaVincennes
13th Oct 2005, 03:42 PM
Being manacled to a mouse really is more tortuous than it may at first seem.

*agonized sigh*

;p

ReD_Fist
13th Oct 2005, 03:58 PM
The choice of reviewers automatically removes reviewers that haven't reviewed in so long (I think 45 days)... so thats why you don't see anyone else.

As for where are all the reviewers?... we keep them in a dungeon and torture them. We rarely let them out.

:P


HEY Mass................ could you post a good and fast download link to the "UMOD" of chaosUT for ut2004.
I downloaded the dang zip but my winzip95 zip didnt extract the directories and things got messy.

thanx in advance.

Mister_Prophet
13th Oct 2005, 04:50 PM
Real life. If you start sending me a paycheck, maybe I'll do some reviews.

I'll get one out in a week or so.

MassChAoS
13th Oct 2005, 04:57 PM
HEY Mass................ could you post a good and fast download link to the "UMOD" of chaosUT for ut2004.
I downloaded the dang zip but my winzip95 zip didnt extract the directories and things got messy.

thanx in advance.

http://download.beyondunreal.com/fileworks.php/chaotic/builds/cut2pr36_full_umod.zip

other download links are available on the CUT site.

ReD_Fist
14th Oct 2005, 12:56 AM
http://download.beyondunreal.com/fileworks.php/chaotic/builds/cut2pr36_full_umod.zip

other download links are available on the CUT site.

Geeez , i picked that file____ one from california, came in at 40k, like dang overseas is faster, i should get 160k speed baud.well i have it now ,and cant wait to see it too.
thanks again.:)

ReD_Fist
22nd Oct 2005, 11:39 PM
ain't been no reviewing since sept 8, 2005.5

MassChAoS
23rd Oct 2005, 10:33 AM
so?

Kantham
23rd Oct 2005, 02:54 PM
so?

:hmm:

MassChAoS
23rd Oct 2005, 06:14 PM
we cant force reviewers to review...

Defeat
23rd Oct 2005, 08:47 PM
>I haven't been able to map since school started and it sucks, I like mapping and was learning more and more until school started.:( I though of becoming a reviewer but I don't think i'd be too good since i'm still learing to map(slowly getting the hang of lighting:) )

Twrecks
24th Oct 2005, 10:39 AM
I've been doing some work for a mod, I can't say anymore about it. Otherwise, still luking in the dungeon...

Manticore
24th Oct 2005, 04:34 PM
Edgar Rice Burroughs?

MassChAoS
24th Oct 2005, 05:27 PM
We tied the reviewers outside on a roof during Wilma's landfall. Now we can't find them...

ChromeBallz
26th Oct 2005, 06:01 AM
I'd review if i wasn't such a n00b mapper.

All i can lean on as a reviewer is my experience as a player....