PDA

View Full Version : Stupid ques.


Zenodey
25th Oct 2004, 01:50 AM
SaD said Ee made more doom 3 models besides the imp/hellnight ......does anyone know where to find them? :(

Nines
25th Oct 2004, 03:55 AM
Good point!! i would like to know also!! :)

SaD
25th Oct 2004, 09:45 AM
I know there are some at UT200X HQ (http://www.ut2003hq.com/authorfiles.php?author=EvilEngine) , but I canīt remember where I saw the rest .
Sorry , Guys . :(

Zenodey
26th Oct 2004, 07:14 AM
Good point!! i would like to know also!! :)


new 1 at ut2003hq
http://www.ut2003hq.com/downit2.php?ID=5009
:eek: :eek:

Nines
26th Oct 2004, 07:49 AM
new 1 at ut2003hq
http://www.ut2003hq.com/downit2.php?ID=5009
:eek: :eek:

Sweet!! :eek:

btw: the cyberdemon is the boss at the end!! ;)
I finished the game in under 5 days!! :D

SaD
26th Oct 2004, 08:52 AM
Nice find mutt :) .

Zenodey
26th Oct 2004, 03:11 PM
Nice find mutt :) .


Yep looked at the news seen it gagged/fainted :lol:

Nines
27th Oct 2004, 09:44 AM
Hehe... :D

I downloaded the cyberdemon and the author said in the readme that the cyberdemon was just 1 of 7 doom3 models that he was going to release within the next 7 days... :)

I can't wait!! :-) \o/

Lei Hng Wei
27th Oct 2004, 09:46 AM
And he's still asking for money for doing this isn't he?

Nines
27th Oct 2004, 11:44 AM
umm... I don't think so...

Why would he??

Lei Hng Wei
27th Oct 2004, 01:33 PM
If you like what I do and would like to help support my new Quest of working on UT models, mods 24/7 for your guy's enjoyment. Then please if able, consider sending a small donation.

Can you say copyright infringement? I knew you could. :rolleyes:

Mr.Wigglez
27th Oct 2004, 04:45 PM
if he wants money for that piece of crap model haha he need sto get some life.

Zenodey
27th Oct 2004, 07:47 PM
if he wants money for that piece of crap model haha he need sto get some life.


Harsh i don't see you making models :mad:

Mr.Wigglez
27th Oct 2004, 08:39 PM
duh!!!!!! i dont make models even if i did i would charge ppl unless i had hides skill. which i dont and he shouldnt charge money for some model that kinda blows big.

Zenodey
27th Oct 2004, 09:18 PM
I found 2 different ones http://www.ut2003hq.com/pafiledb2/pafiledb.php?action=file&id=5021

http://www.ut2003hq.com/pafiledb2/pafiledb.php?action=file&id=5022

Nines
28th Oct 2004, 12:44 AM
:-) \o/

Shadow
29th Oct 2004, 02:03 PM
:rolleyes:

CheapAlert
29th Oct 2004, 03:14 PM
Harsh i don't see you making models :mad:
He's not "making" models, he's converting them, breaking the EULA. Also, he's asking for money, so surely this may be illegal.

Nines
29th Oct 2004, 03:29 PM
Hehe, i don't care if it's illegal. :D
As long as i get some doom3 models!! ;)

Zenodey
29th Oct 2004, 05:58 PM
The d3marine no negitive posts plz :rolleyes:

http://www.ut2003hq.com/downit2.php?ID=5025

Zenodey
29th Oct 2004, 06:21 PM
better hellnight http://www.ut2003hq.com/downit2.php?ID=5030 :D

Shadow
29th Oct 2004, 07:28 PM
Hehe, i don't care if it's illegal. :D
As long as i get some doom3 models!! ;)
LOL good for you man!! fight the commys!:clap: :lol: :clap: :stick:

SaD
30th Oct 2004, 03:05 AM
He's not "making" models, he's converting them, breaking the EULA. Also, he's asking for money, so surely this may be illegal.

Agreed.

Mr.Wigglez
30th Oct 2004, 10:24 AM
He's not "making" models, he's converting them, breaking the EULA. Also, he's asking for money, so surely this may be illegal.

haha mutt in your face.

Zenodey
30th Oct 2004, 12:57 PM
[QUOTE=mutt] no negitive posts plz :rolleyes:

[QUOTE]


wigglez did you read the posts
:stupid:

Zenodey
31st Oct 2004, 09:39 AM
Here's pinky the demon dog :D http://unrealtournament2004.filefront.com/file/D3Pinkybeta;15592
http://unrealtournament2004.filefront.com/file/D3Commando;15968
http://unrealtournament2004.filefront.com/file/D3Zombie2;15820
http://unrealtournament2004.filefront.com/file/D3Fattyzombie;15557

Shadow
31st Oct 2004, 12:10 PM
[QUOTE=mutt] no negitive posts plz :rolleyes:

[QUOTE]


wigglez did you read the posts
:stupid:
LOL Comon Mutt hes just havin some fun. :D

Mr.Wigglez
31st Oct 2004, 05:23 PM
wow some ppl cant take a joke

o yea did i mention

IN YOUR FACE!!!!!!!!


:lol:

Zenodey
31st Oct 2004, 07:00 PM
o yea did i mention

IN YOUR FACE!!!!!!!!


:lol:

WIGGLEZ 4 words STFU :lol:

Mr.Wigglez
31st Oct 2004, 07:44 PM
4 words for u to stfuf. o wait thats 5 sorry, man i cant stand ppl like you.